Monday, April 9, 2012

සෙනෙහසින් කල දාසකම්....


මුළු හදින් ඔබට පෙම් කළ
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය
රිදවන්න නුබ සිහනයෙන්වත්
නොසිතුවා මම සත්‍යක්මැයි

නුඹේ සැම දුක් මගේමැයි අද
සක්විතිව නුඹ කිරුළු ලන්නට
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය

නුඹේ නෙතු මත කදුලු බිදුවක්
මතුව එන්නට එපා කිසි දින
කදුළු මටදී හිනහෙන්න නුඹ
සෙනෙහසින් නුඹම සැනසු
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


සියුමැලිය ඔබ රොස පෙති මෙන්
මුදු මොලොක් විය පුළුන් රොද මෙන්
අහිංසකාවිය සිගිතියැක්මැයි
මුළු හදින් නුඹට පෙම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


එබී දෑසට සෑම දිනාකම
දකින්නට අවැසිය ලස්සනම ලොව
දකින්නට ඒ ,නුඹ උවැසි ලොව
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


කනට කොදුරා නුඹ කිවූ දින
වයන් සත්සර මා කනට කර
නුඹ නමින් සත්සර වැයු
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය

ඉතින් නොමැතිද විදින්නට මා හට
සුවද විහිදෙන ඒ මියුරු ලොව
නොකියනා ලෙස නුඹට කිසි දින
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


මිහිරි රස පිරි රස මසවුලු
නුඹට කවමින් නුඹව සැනසූ
නුඹට පෙම් කල
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


සතපවා නුඹ සිනිදු සයනේ
සැනසුවා ඒ මිහිරි පහසින්
නුඹ කිවූ ලෙස නුඹ නමින්
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


දුක් නොවන ලෙස නුඹේ ලෝකය
නුඹේ සිනහව දකින්නට මම
මෙතෙකයිද කල දාසකම්
සෙනෙහසින් දාසකම් කල
සෙනෙහසේ දාසයා මම විය


ඔබට පෙම් කල මා ලැබූ දෙය
සතර අගතිය පෙනේ හැම දෙස
අහෝ මා ප්‍රෙමයෙන් කල දාසකම්
මගේ සිතයැයි කියු නුඹ
මා තුලම ඉද මටම කල සතුරුකම්......

1 comment:

  1. මෙන්න මල් කුමාරයෙකුත් අපිත් එක්ක එකතු වෙලා නේ ෆට්ට ෆට ෆට
    කියල වැඩක් නෑ ඉතින් "වෙල්කම් බ්‍රදර් වෙල්කම්"

    ReplyDelete